是咁的,有朝返到診所,電話好識趣咁響起嚟…Lin~Lin~

喂喂,姑娘呀?我老婆話BB無咗心跳…咁點算呀?醫生返咗未?我哋即刻過嚟…

我當堂嚇一跳,然後冷靜咁同佢講醫生未有咁早返(當時係9點),你哋10點準時過嚟,比你哋第一個睇啦…

斷線後,我就知道晨早發生呢啲事,即係今日會係漫長嘅一日…

10點準時開門,一對體型有番咁上下嘅夫婦已經企喺門口,仲未嚟得切講早晨,佢哋已經衝咗入嚟問醫生返咗未?

我同佢哋講,陳生陳太,醫生就快返喇,都未講到下一句,陳太已經好似世界末日咁,好憂心咁坐喺等量血壓張櫈度…

我睇見連心都急埋,不過咁嘅情況,我都係要安撫咗陳太先…我都明白你依家又擔心又不知所措,醫生好快返到㗎喇,等檢查清楚先,唔好自己嚇自己…

陳太對我無力咁點一點頭…我就問佢,食咗早餐未呀?不如俾包餅你食?

陳太諗咗一諗,我未食呀…有啲餓…麻煩姑娘俾包餅我食…

我第一時間埋枱攞咗包餅俾陳太,一邊幫佢量血壓、驗小便,一邊心諗~醫生你好快啲返啦!

 

好嘞,醫生返咗之後,我第一時間陪陳生陳太見醫生…

HELLO,早兩日先見過你哋咋喎,有咩事?(醫生一臉慈父咁嘅樣)

醫生,我老婆話聽唔到BB嘅心跳,咁點算呀?(陳生急到有啲口齒不清)

聽唔到?你哋用咩嚟聽呢?(醫生繼續一臉慈父咁嘅樣)

陳生拎咗個贈品胎心機出嚟(贈品係我估嘅啫)

咁呀,扶你太太去床度做個檢查先…(我偷睇到醫生望住部機反咗一吓眼)

唧完啫喱喺肚,醫生用儀器偵測,一陣強而有力…非常澎湃嘅心跳就出現咗,陳生陳太呢,就已經流緊眼淚,係個種失而復得嘅喜悅,大到我都Feel到。

之後醫生問陳太,今朝用胎心機放喺邊個位?

陳太指住自己個胃話呢度(今次到我忍唔住反咗一吓眼,Sorry…)

陳生話我都有上下左右郁個位嚟搵下㗎…乜唔係咁嘅咩?

醫生忍住嘴角嘅笑容,用好專業嘅樣同佢哋講…

即係咁…你哋指嘅位呢,係胃嚟嘅…而家BB七個月大喇,正常位置係肚臍對下,放喺胃度係聽唔到BB心跳嘅。

醫生慈父地望一望陳太:加上肚嘅皮下脂肪比較厚嘅話,而呢部又唔係專業用嘅儀器,仲有你哋都未必識搵啱個位嚟聽…我唔建議你哋再用呢嘅機嘞…如果覺得BB郁少咗,就返邌俾我檢查…

陳生陳太最後當然甜笑住咁離開咗診所…我心諗,陀BB確係令到嘅嗲地媽咪好肉緊嘅…有啲胎心機真係玩具一件嚟啫,唔好盡信,盞自己嚇自己…當然,幾時都好,最緊要BB無事就最好啦!